پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3404
-
الف
+

معرفی داوران بخش مسابقه هویت بصری جشنواره تئاتر فجر

داوران بخش هویت بصری گروه‌های نمایشی در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

داوران بخش هویت بصری گروه‌های نمایشی در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در این دوره از جشنواره گروهی شامل ابراهیم حقیقی، امرالله فرهادی و علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی، داوری بخش هویت بصری را برعهده دارند.

ابراهیم حقیقی متولد سال ۱۳۲۸ در تهران است. تدریس در دانشگاه‌های هنری، عضویت در انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک، عضویت در هیأت مؤسس و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضویت در انجمن تصویرگران کتاب کودک، عضویت در انجمن فیلم‌سازان مستند ایران، طراحی صدها پوستر، آرم، نشانه و جلد کتاب، فعالیت در زمینه نقاشی و مستندسازی و ساخت تیتراژ در کارنامه او ثبت شده است.

امرالله فرهادی طراح گرافیک، طراح و برنامه‌ریز ارتباطات بازاریابی و تبلیغات است. کار در زمینه عکاسی سیاه و سفید و لابراتوار در حین تحصیل، طراح، برنامه‌ریز و مدیر خلاقیت‌های هنری، تدریس در هنرستان‌ها و دانشگاه‌های هنری، شرکت در همایش‌های مختلف و تدوین چند مقاله و ... از جمله فعالیت‌های هنری او است.

علیرضا مصطفی‌زاده ابراهیمی متولد ۲۰ مردادماه ۱۳۴۱ در اصفهان است. این طراح گرافیک در دانشکده هنرهای زیبا، هنر و معماری ، نبی اکرم و ... تدریش کرده و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است.

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر